Google Adwords

Google AdWords on efektiivseim viis kodulehe leitavuse suurendamiseks

Kui koduleht on üles seatud ning tekst optimeeritud, alustab Google kodulehe indekseerimist ning vastavalt sisu kvaliteedile selle otsitulemustes ettepoole nihutamist.

Kui kiiresti koduleht soovitud märksõnade lõikes ettepoole liigub, sõltub väga paljudest pisiasjadest nagu näiteks märksõnade esinemise tihedusest tekstis ja pildiallkirjades, meta-info sisestamisest, videote kasutamisest kodulehel ning nende optimeeritusest, tagidest jne. Kui tegemist on väga konkurentsitiheda märksõnaga, nõuab esilehele jõudmine väga suurt ja pikaajalist pingutust.

Google Adwords on efektiivseim viis tuua kliendid oma veebilehele

LIHTSAIM LAHENDUS – GOOGLE ADWORDS!

Google AdWords on efektiivseim viis suunata sinu toote või teenuse vastu huvi tundvad kliendid Google’i otsitulemuste avalehelt otse sinu kodulehele või veebipoodi. Loomulikult on võimalik juhatada kliendid just sellele lehele, kuhu ise soovid.

GOOGLE ADWORDS PARANDAB ORGAANILISI OTSITULEMUSI

Lisaks müügitulemuste suurendamisele aitab Google AdWordsi kasumine kaasa ka sinu kodulehe orgaaniliste otsitulemuste paranemisele.

Google Adwords parandab orgaanilisi otsingutulemusi
Google Adwordsiga saad oma reklaame testida

GOOGLE ADWORDSIga saad oma REKLAAME TESTIDA

Ei ole ühte ja ainukest võlulauset, mis otsekohe klientide tähelepanu köidab ning neid Google AdWordsi reklaamile klõpsama sunnib. Seetõttu on mõistlik enne agressiivsema Google Adwordsi kampaania algust reklaame testida. Kui kõige enam klikke saanud reklaam(id) välja valitud, heidame üleliigsed kõrvale ning keskendume üksnes neile reklaamidele, mis kõige paremini toimivad.

Google Adwordsi eelised?

  • Kiireim viis torgata silma oma ettevõttega Google otsingu esimeste vastete hulgas.
  • Võimalus suurendada kiirelt ja efektiivselt oma teenuste või toodete müüki.
  • Hoiad oma kulud kontrolli all, seades maksimaalse päeva või kuu eelarve.
  • Saad täpselt sihtida mõnda konkreetset linna või riiki.
  • Võimalus tuua tagasi potentsiaalsed kliendid, kes on Sinu lehelt lahkunud ilma ostu sooritamata.
  • Parim viis tuua Sinu kodulehele kvaliteetset liiklust.

Google Adwordsi erinevad lisavõimalused

Adwords Display network

Google Adwords Display reklaam sobib hästi bänner- ja tekstreklaami kuvamiseks Google võrgustikus, kuhu kuulub üle 2 miljoni erineva veebilehkülje. Antud kampaania tüüp saab väga palju reklaami näitamisi ja on üks väga soodne kanal jõudmaks oma reklaamidega suurte massideni.

Remarketing

Google Adwords Remarketing – Ülihea viis näidata reklaami nendele inimestele, kes on Sinu kodulehekülge juba külastanud, kuid pole ostu sooritanud. Antud reklaamimisviis tuletab Sinu ettevõtet inimestele meelde, kuniks nad on valmis ostma.

YOUTUBE ADS

Reklaam Youtube-s on suurepärane viis tõsta oma kodulehekülje külastatavust, kuna tegemist on suuruselt maailma 2. otsingumootoriga. Kuvades videoreklaami, maksad alles siis kui kasutaja on vaadanud Teie video otsast lõpuni. Kui inimene vajutab skip ad, siis on tegemist tasuta näitamisega.

Omame pikaajalist internetimüügi kogemust